• Full Time
  • Utrecht

RMN

Tactisch planner

 

Algemene informatie

Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Duur: 6 maanden, 2 x 3 maanden verlenging mogelijk
Uren per week: 36  uur
Locatie: Utrecht, thuis

 

Organisatie


RMN is in 2000 van start gegaan als inzamelings- en reinigingsbedrijf van de gemeente Soest en Zeist. Momenteel zijn er 6 gemeenten (Baarn, Bunnik, IJsselstein, Nieuwegein, Soest en Zeist) aangesloten bij de gemeenschappelijke regeling RMN. De zes gemeenten zijn eigenaar en vertegenwoordigd in het algemeen en dagelijks bestuur. Met ruim 180 collega’s in de binnen- en buitendienst bedienen wij zo’n 111.000 huishoudens.

RMN levert producten en (advies)diensten die direct gerelateerd zijn aan:
– Het inzamelen van grondstoffen en restafval huis aan huis;
– Het inzamelen van grondstoffen en restafval via recyclestations;
– Het beheren van een schone, hele en veilige buitenruimte.

Missie
RMN is voor de deelnemende gemeenten de vanzelfsprekende samenwerkingspartij als het gaat over inzameling van grondstoffen en restafval en een schone, hele en veilige buitenruimte. Wij zijn de afval- en grondstoffenexpert, opereren zelfbewust en dragen actief bij aan circulaire doelen en duurzaamheidsdoelen.

Visie
Een duurzame en mooie leefwereld. Dat willen we allemaal. De rijksoverheid stuurt hier ook op met het doel dat Nederland in 2050 volledig circulair is. RMN vervult in de regio daarin een actieve rol. Wij zijn een maatschappelijke en innovatieve onderneming die op vooruitstrevende wijze afval en grondstoffen inzamelt. Daarnaast zetten wij ons continu in voor een schone, hele en veilige buitenruimte. Op deze wijze levert RMN een bijdrage aan een mooie en duurzame leefomgeving.

De bedrijfsvoering is efficiënt en transparant, de organisatie betrouwbaar en professioneel.

Medewerkers zijn deskundig en dienstbaar. De inwoners, deelnemers en medewerkers zijn trots op RMN; ook verder in de regio en in het land wordt RMN als deskundige partij gezien en gewaardeerd.

Kernwaarden
RMN onderscheidt vier kernwaarden:
– Wendbaar & innovatief: RMN is organisatorisch en financieel flexibel en opereert slim en duurzaam, met oog voor de toekomst;
– Efficiënt: RMN stuurt slim op kosten en zorgt dat ze met een verantwoorde hoeveelheid tijd en geld de kerntaken uitvoert;
– Professioneel & samenwerkingsgericht: RMN medewerkers zijn vakmensen en RMN werkt effectief samen met partners in de keten;
– Maatschappelijk betrokken en altijd in de buurt: RMN is politiek-bestuurlijk sensitief, zet zich in voor maatschappelijke en duurzame doelen en is regionaal geworteld. De inwoners waarderen de inzet met een hoge klanttevredenheid.

 

Opdracht

Taken en verantwoordelijkheden
– Verantwoordelijk voor de lange termijn planning voor alle RMN vestigingen. Draagt zorg voor de totstandkoming van de jaarplanning en de doorvertaling van deze planning naar de maand- en weekplanning;
– Efficiënte inzet van medewerkers, materieel en materiaal door middel van capaciteitsplanning, rekening houdend met fluctuaties in vraag en aanbod, seizoensgebonden variaties en operationele pieken;
– Opstellen van een inzamelschema voor de diverse gemeenten en inhaaldagen voor feestdagen afstemmen met de vestigingen;
– Opstellen van diverse forecasts, bijvoorbeeld voor de flexibele externe medewerkers, opleidingen ,vakantieperioden en evenementen. Verantwoordelijk voor de totstandkoming van de jaarforecast en de doorvertaling van deze forecast naar een capaciteitsplanning;
– Opstellen en beheren van diverse roosters zoals zaterdagrooster, ADV, verlofroosters en roosters voor de gladheidperiode. Dit in afstemming met de teamcoaches;
– Sparringpartner voor de onderhoudsplanning en zorgt dat deze optimaal aansluit aan het inzamelschema en de jaarplanning;
– Input leveren aan de werkvoorbereider voor optimalisatie van inzamelroutes;
– Nauw samenwerken met teamleiders en teamcoaches van de vestigingen;
– Verantwoordelijk voor continue verbetering en optimalisering van de planningswerkzaamheden. Ontwikkelen, optimaliseren en beheren van het centrale planningssysteem;
– Functionele aansturing collega planner(s) en neemt bij afwezigheid van de taken over van de allround planner.

Deze inhuuropdracht wordt toegekend via een aanbestedingsprocedure. De opdrachtgever heeft specifieke eisen en wensen opgesteld. Om in aanmerking te komen, moet je voldoen aan de gestelde eisen. Daarnaast kun je extra punten verdienen door aan de wensen tegemoet te komen

Vereisten

1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau, in de richting van logistiek en/of supply chain;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met tactische en/of strategische planningservaring binnen de afval inzameling;
3. Aantoonbare werkervaring met data-analyses en gebruik van Excel (of andere software zoals Power BI) voor capaciteitsvoorspelling en optimalisatie (licht duidelijk toe in het cv);
4. Aantoonbare werkervaring met het opzetten van planningsstructuren en het managen van workforce planning;
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afval branche;

Gunningscriteria 

6. Aantoonbare werkervaring met planningsfuncties binnen de afvalinzameling of logistiek (40 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het opzetten van personeelsplanningen en het managen van fluctuaties in personeelsbehoefte (30 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met snel schakelen in een dynamische werkomgeving en om gaan met veranderende situaties (licht duidelijk toe in het cv) (10 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met Analyseren en rapporteren ter ondersteuning van de besluitvorming en optimalisatie (licht duidelijk toe in het cv) (10 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met focus op het behalen van resultaten en het daadwerkelijk implementeren van verbeteringen in de planning (10 punten).

Functie specifieke competenties
– Flexibel;
– Resultaatgericht;
– Analytische vaardigheden;
– Rapportage vaardigheden;
– Verantwoordelijkheidsgevoel;
– Goede communicatieve vaardigheden;
– Probleemoplossend vermogen;
– Conflicthantering;
– Proactief.

 

Geef in het cv duidelijk per eis en wens aan in hoeverre je aan het profiel voldoet.
CV maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands en minimaal 2 referenties.

Geïnteresseerd?

Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via onderstaande knop.

Opdracht sluit per 21 november om 09:00 uur. Wij ontvangen graag jouw reactie minimaal 1 dag voor sluiting van de opdracht.

Upload je cv/resumé of alle overige relevante bestanden Max. bestandsgrootte: 16 MB.