Administratief ondersteuner
Voor de duur van 3 maanden zijn wij opzoek naar een administratieve ondersteuner voor de afdeling Informatie en Automatisering (I&A) Denk hierbij aan de volgende werkzaamheden:
- Ordernummers aanmaken in het financiële pakket AFAS
- Order aanvragen controleren
- Ondersteunen bij het maken van de bestellingen
- Ondersteunen bij uitleveren van (hard]ware aan de interne collega’s
- Verslaglegging kunnen doen van de afdelingsacties en afspraken, de planning en ondersteuning.
- Andere administratieve werkzaamheden
Om deze werkzaamheden te kunnen uitvoeren zoeken we iemand met MBO werk en denkniveau en planmatig kan werken. Je moet ook goede communicatieve vaardigheden hebben in woord en geschrift. Het spreken en schrijven van de Nederlandse taal is een must.
ZZP’ers niet toegestaan
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Einddatum: 1 mei 2025
Verlening mogelijk: Ja
Interesse?
Stuur jouw contactgegevens en CV naar info@1uptraining.nl of reageer direct via onderstaande knop.
Opdracht sluit per 4 februari om 08:00 uur. Wij ontvangen graag jouw reactie minimaal 1 dag voor sluiting van de opdracht.